Помилки при підключенні до інтернету

Помилки при підключенні до інтернету Якщо VPN-з'єднання не може бути встановлене, то у спливаючому вікні система вказує номер помилки з коротким поясненням. Для полегшення пошуку та виправлення помилок VPN-з'єднання, наводимо перелік найбільш поширених помилок, і рекомендації щодо їх виправлення.

Помилки 600, 601, 603, 606 607, 610, 613, 614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645
перезавантажте комп'ютер. При повторенні - переустановите VPN підключення. Якщо не допоможе - проскануйте комп'ютер на віруси.
Відмініть всі зміни в налаштуваннях Windows, або відновитеся з бекапу.

Помилка 617
Відбувається підключення до інтернету або внутрішня помилка Windows

Помилка 619
Підключення до сервера авторизації неможливо.
Ця помилка означає, що у Вас невірно настроєно підключення до Інтернету або сервер авторизації не відповідає. Перевірте налаштування комп'ютера.

Помилка 624
При створенні нового підключення і при зміні параметрів старого підключення з'являється напис: «Не вдалося зробити запис у телефонну книгу. Помилка 624: Системі не вдалося оновити файл телефонної книги. »
1. Відсутній файл RASPHONE.PBK в {папка з Windows} / system32 / RAS або ... Documents and Settings / {ваш юзер або всі користувачі} / Application Data / Microsoft / Network / Connections / Pbk, а якщо навіть і є, то перейменувати його в щось інше, наприклад RASPHONE.OLD, ще можна запустити rasphone.exe, може допомогти.
2. Варто заборону на створення підключення. - Дозволити користувачам створювати нові підключення. ПускВиполнітьgpedit.msc і там розбиратися.
3. Заборонено доступ до папки Documents and Settings / All Users / Application Data / Microsoft / Network / Connections / Pbk - Відкрити доступ до папки. Але швидше за все проблему вдасться вирішити таким чином зняти галку з пункту "Тільки для читання" у властивостях файлу Rasphone.pbk. "

Помилка 678
Підключення до сервера авторизації неможливо. Віддалений комп'ютер не відповідає
Ця помилка означає, що у Вас невірно настроєно підключення до Інтернету або сервер авторизації не відповідає. Перевірте налаштування комп'ютера.

Помилка 691
Ім'я або пароль не опізнані сервером.
Допущені помилки при введенні імені і пароля. Найбільш поширені:
- Плутаються рядкові і заголовні букви, у тому числі в логіні. Логін складається лише з малих букв.
- Плутаються однаково виглядають символи "0" і "O", російські та латинські "С" і т.п. У логін та пароль російські букви не використовуються.
- При копіюванні логіна і пароля через буфер обміну прихоплюють прогалини по його краях.

Доступ заборонений оскільки, таке ім'я користувача та пароль неприпустимі в цьому домені.
Причини виникнення:
Невірно вказано ім'я користувача та / або пароль для підключення до мережі Інтернет.
Рішення: Звірте вводяться логін і пароль з даними, зазначеними в реєстраційному листі. Зверніть увагу на регістр вводяться букв і стан перемикача мови клавіатури RU / EN.
Закінчився термін дії вашого акаунта.
Рішення: Зверніться в службу підтримки нашого сервісу для підтвердження.

Виникає при невірному вводі логіна / пароля, при багаторазових спробах підключити інтернет з іншого помилкою, або при недостатності коштів на рахунку.

1. Ввести "з папірця" логін і пароль. Бажано це зробити в текстовому редакторі (блокноті), і, упевнившись, що ні наплутали ні з регістром, ні з мовою, скопіювати звідти в форму з підключенням.
2. Перевірте свій баланс в особистому кабінеті.

Помилка 733 IPX / SPX: несумісні настройки PPP.

Правою кнопкою миші натискаєте на значок підключення до Інтернету, в меню «Властивості» у вкладці "Мережа« знімаєте галочку з компонента »Протокол IPX«, натискаєте "ОК«.

У правій нижній частині екрана висвічується значок «Ні підключення до локальної мережі або кабель відключено». Ця помилка означає, що відсутня підключення кабелю локальної мережі. Перевірте підключення кабелю, який Вам провели монтажники в квартиру до комп'ютера. Якщо кабель цілий і штекер щільно входить в гніздо на системному блоці комп'ютера, то натисніть: Пуск Панель управління Мережеві підключення праву кнопку миші на значку "Підключення по локальній мережі«, в меню, натисніть кнопку »Включити«. Якщо такий пункт в меню відсутня, то це означає, що кабель пошкоджений або є неполадки з обладнанням знаходяться на технічному поверсі Вашого будинку.

Також у разі невірних налаштувань файервол може блокувати мережу і запити від ваших програм - відповідно, наприклад, Internet Explorer - не зможе відкрити сайт, Outlook Express не зможе підключитися до поштової скриньки і т.д. Щоб швидко з'ясувати в чому проблема, зазвичай просто вивантажують файервол і перевіряють роботу. Якщо мережа запрацювала, то значить проблема в настройках брандмауера. Вивантажити файервол зазвичай можна так - натиснути на значку файєрвола поряд з годинником правою кнопкою миші і вибрати в меню:
Outpost Firewall - "вихід із зупинкою сервісу" або "вийти і зупинити службу"
Zone Alarm - "shutdown"

Задайте адреса замикання на себе, щоб перевірити правильність настройки і установки TCP / IP на локальному комп'ютері. Для цього служить наступна команда:
ping 127.0.0.1
Якщо контроль за зворотного зв'язку завершиться помилкою, це означає, що стек IP не відповідає. Подібна поведінка спостерігається в наступних випадках:
-Повреждени Драйвера TCP.
-Не Працює мережевий адаптер.
-Інша Служба заважає роботі протоколу IP.

Помилка 734 Протокол управління РРР-зв'язком був перерваний.
З'єднання було перервано по команді сторонньої програми:
- Команда з білінгової системи, якщо в процесі з'єднання були вичерпані кошти на рахунку.
- Руйнування стека, у разі якщо помилка повторюється тривалий час при спробі встановити з'єднання.
Протокол управління з'єднанням PPP був перерваний.
Причини виникнення:
Помилка можливо викликана проблемами на сервері.

Помилка 735 Запитаний адреса був відкинутий сервером.
У св-ах TCP / IP вказати IP призначатися автоматично

Помилка 741, 742, 743 Комп'ютер, до якого проводиться підключення, не підтримує вказаний протокол шифрування.

Помилка 751 (Win98 / ME) Віддалений комп'ютер відхилив підключення VPN ...
Блокування на файрвола VPN-сервера.

Помилка 769 Зазначене призначення недосяжне
Перевірте правильність IP-адреси призначення.
Причина
Зазвичай ці повідомлення про помилки з'являються в одній з наступних ситуацій.
1. Відключений мережевий кабель.
2. Відключений модем.
3. Пошкоджено драйвери модему.
4. Комп'ютер інфіковано програмою-шпигуном, яка перешкоджає підключенню.
5. Необхідно відновлення інтерфейсу Winsock.
6. Підключення блокується програмним брандмауером стороннього виробника.

Розв'язання:
Для визначення причин виникнення проблеми виконайте такі дії.

Етап 1. Перевірте, чи підключений мережевий кабель
Переконайтеся, що мережний кабель під'єднано до комп'ютера і модему. Якщо комп'ютер підключається до концентратора або маршрутизатора, переконайтеся, що кабель з'єднує концентратор або маршрутизатор з модемом.

Етап 2. Перевірте, чи включений мережевий адаптер
1. Виберіть в меню Пуск пункт Виконати, введіть ncpa.cpl та натисніть кнопку OK.
2. Клацніть правою кнопкою миші значок Підключення по локальній мережі. Виберіть Увімкнути, якщо він присутній в контекстному меню.

Етап 3. Видаліть і заново встановіть модем і драйвери за допомогою диспетчера пристроїв
До виконання цих дій, можливо, буде потрібно завантажити останню версію драйвера мережевого адаптера з веб-сайту виробника устаткування. 1. У меню Пуск виберіть пункт Виконати, введіть sysdm.cpl і натисніть кнопку ОК.
2. На вкладці Устаткування натисніть кнопку Диспетчер пристроїв і знайдіть розділ Мережеві плати.
3. Розгорніть розділ Мережеві плати і клацніть правою кнопкою значок використовуваного мережевого адаптера.
4. Виберіть команду Видалити, а потім натисніть кнопку ОК. У діалоговому вікні, що пропонує видалити файли, пов'язані з цим пристроєм, натисніть кнопку Так.
5. Перезавантажте комп'ютер або в меню Дія виберіть команду Оновити конфігурацію устаткування.
6. Якщо Windows виявляє пристрій, але не може його розпізнати, необхідно встановити останню версію драйвера мережевого адаптера.

Для мережевого адаптера Realtek 8139 в більшості випадків проблема вирішується оновленням драйвера. Додаткові відомості див. На веб-вузлі Realtek за адресою:
http://www.realtek.com.tw/downloads/ (http://www.realtek.com.tw/downloads/)
Контактні дані незалежних виробників надані в даній статті з метою допомогти користувачам в отриманні необхідної технічної підтримки. Ці дані можуть бути змінені без попереднього повідомлення. Корпорація Майкрософт не гарантує точності контактних відомостей сторонніх виробників.

Етап 4. Тимчасово видаліть брандмауери сторонніх виробників
При використанні деяких брандмауерів сторонніх виробників, наприклад ZoneAlarm і Norton Personal Firewall, на комп'ютерах з системою Windows XP з пакетом оновлень 2 (SP2) можуть виникати проблеми з підключенням до Інтернету. Можливо, з метою тестування системи доведеться тимчасово видалити ці програми. Відключення цих програм може виявитися недостатньою умовою для тестування. Переконайтеся в наявності компакт-диска або інсталяційних файлів, за допомогою яких згодом можна буде заново встановити програми. Якщо розглянута проблема є наслідком використання однієї з цих програм, зверніться до її виробника для отримання відомостей про правильне налаштування програми.

Примітка. Перед видаленням брандмауера стороннього виробника рекомендується переконатися, що включений брандмауер Windows XP.

Етап 5. Перевірте комп'ютер і видаліть програми-шпигуни і програми для показу реклами.

Етап 6. Видаліть тимчасові файли Інтернету
1. Відкрийте браузер Internet Explorer.
2. У меню Сервіс виберіть команду Властивості браузера.
3. На вкладці Загальні натисніть кнопку Видалити файли.
4. Натисніть кнопку ОК у діалоговому вікні Видалення файлів, потім натисніть кнопку ОК.

Повернення до списку